Vacatures

Word jij onze nieuwe collega?

Wie zijn wij?

FysioTek ondersteunt een groeiende groep fysiotherapeuten en huidtherapeuten bij de verstrekking van medische (compressie)hulpmiddelen. Dit doen wij wij vanuit ons kantoor in Arnhem. Wij verzorgen cursussen en trainingen, de contractering met zorgverzekeraars en de administratieve afhandeling van orders en declaraties. Met enige regelmaat hebben wij administratieve vacatures. Wil je meer weten over wie wij zijn en wat wij doen? Kijk dan verder op onze website.

 

Op dit moment hebben wij de volgende vacatures:

Commercieel medewerker binnendienst

Over de functie commercieel medewerker binnendienst:

Als commercieel administratief medewerker heb je verschillende taken. Je verwerkt orders, behandelt machtigingsaanvragen, verwerkt inkoopfacturen en verkoopfacturen en voert declaraties uit. Daarnaast neem je de overeenkomsten van de zorgverzekeraars door en zorg je dat wijzigingen worden toegepast in de administratie. Je houdt de website up to date en maakt aanpassingen in advertenties, folders en brochures. Gaat schrijven je gemakkelijk af, dan kan je ook de nieuwsbrief gaan verzorgen.

FysioTek is een groeiende organisatie. Als commercieel administratief medewerker zijn er mogelijkheden voor jou om mee te werken en denken aan de verdere ontwikkeling van de organisatie.

Wat verwachten wij van jou?

Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau en 2 jaar relevantie werkervaring. Je beschikt over:

  • Sterke organisatorische en administratieve vaardigheden;
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Het vermogen om nieuwe kennis snel eigen te maken;
  • Affiniteit met de zorgsector.

Daarnaast ben je accuraat, stressbestendig en werk je oplossingsgericht.

Je hebt ervaring met Microsoft Office, ervaring met Exact is een pré.

Wat bieden wij?

  • Een functie voor 24 tot 32 uur in de week (de dagen stellen we in onderling overleg vast);
  • Een marktconform salaris, 8% vakantiegeld, pensioenopbouw en een jaarlijkse bonus als de bedrijfsdoelen behaald worden;
  • We werken hybride, dus gedeeltelijk thuis en gedeeltelijk op kantoor;
  • Een heleboel gezellige en betrokken collega’s.

Spreekt deze vacature je aan en voldoe jij aan het gestelde functieprofiel? Dan ontvangen wij graag CV en motivatie.

Soort dienstverband: Parttime, tijdelijk contract van 1 jaar met uitzicht op vast.
Uren: 24 tot 32 uur per week.

E-mail naar: info@fysiotek.nl.

Administratief medewerker

Over de functie administratief medewerker:

Voor ons servicedeskteam zoeken we een enthousiaste, servicegerichte collega met ervaring in een administratieve functie. Jouw werkzaamheden bestaan uit het verwerken van de binnengekomen bestellingen, die je controleert op volledigheid en juistheid. Als alles klopt zet je de bestelling door naar de fabrikant, maar als er nog zaken aangepast moeten worden, schakel je daarover met de therapeut. Bij vragen over de producten of het bestelproces nemen onze therapeuten contact op met jou en help jij hen verder. We zijn een klein en hecht team, dus er is volop ruimte om daarnaast later nog andere (administratieve) taken bij op te pakken, zoals het aanvragen van machtigingen, het verwerken van facturen en declareren van bestellingen.

Wat verwachten wij van jou?

Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau en aantoonbare werkervaring op administratief gebied. Je bent accuraat, stressbestendig en oplossingsgericht. In de praktijk betekent dit dat je van aanpakken houdt en eenvoudig kunt schakelen tussen diverse taken en systemen die we hebben. Uiteraard beheers je de Nederlandse taal uitstekend in spraak en geschrift.

Je hebt ervaring met Microsoft Office, ervaring met Exact is een pré (maar dat kunnen we je leren als je het niet hebt).

Bij voorkeur heb je interesse in of affiniteit met de gezondheidszorg.

Wat bieden wij?

  • Een functie voor 24 uur in de week verdeeld over 3 werkdagen (de dagen stellen we in onderling overleg vast);
  • Een marktconform salaris, 8% vakantiegeld, pensioenopbouw en een jaarlijkse bonus als de bedrijfsdoelen behaald worden;
  • We werken hybride, dus gedeeltelijk thuis en gedeeltelijk op kantoor;
  • Een heleboel gezellige en betrokken collega’s.

Kom jij ons team versterken? We ontvangen graag je cv én motivatie.

Soort dienstverband: Parttime, Vaste baan
Parttime uren: 24 per week

mail naar: info@fysiotek.nl